Create your own banner at mybannermaker.com!

.::Search This Blog::.

.::Chat With Me::.


ShoutMix chat widget

.::Visitor Counter::.

free web counter
.::PENGUMUMAN::. NICO COLLECTIONS KINI SEDANG MENCARI AGEN & SHARE PARTNER. SEKIRANYA ANDA BERMINAT BOLEHLAH EMAILKAN DETAIL & SEBARANG PERTANYAAN KEPADA onlinebiz.nico.gmail.com

Saturday, December 4, 2010

.::MAGIC IRON PAD::.

Alas Seterika Ajaib merupakan produk yang amat memudahkan kerja-kerja menggosok pakaian. Ia dibuat dari formulasi istimewa busa tahan haba yang berfungsi membalikkan haba seterika yang dikenakan di sebelah atas pakaian semasa menggosok kembali ke bahagian bawah pakaian berkenaan.

Kekenyalan Alas Seterika Ajaib pula membolehkan tekanan yang dikenakan di sebelah atas pakaian kembali di sebelah bawahnya. Ini memberi kesan dua kali seterika dalam satu. Maknanya gosok di sebelah atas, di sebelah bawahnya pun seperti sudah digosok sama.

Sifat kenyal ini juga membolehkan kerja menggosok bahagian butang, manik atau batu di pakaian menjadi begitu mudah dan selamat.
Alas Seterika Biasa RM10 (kuning) gelebeh, leceh dan mudah koyak.

Alas Seterika Ajaib kami (biru) kemas dipasang, selesa digunakan dan tahan lama.

Alas Seterika Ajaib kami (biru) dilengkapi strapper yang lebih kukuh.

Alas Seterika Ajaib kami (biru) dilengkapi strapper yang lebih kukuh.

Mudah dipasang terus ke meja seterika anda. Atau boleh juga dihamparkan begitu saja di atas lantai, meja atau apa saja permukaan yang sesuai dengan keperluan menggosok anda.

Biasanya anda tidak tahu jika seterika anda rosak sehinggalah ia merosakkan pakaian anda. Namun Alas Seterika Ajaib boleh membantu. Pasang seterika dan letakkan di atas Alas Seterika Ajaib untuk beberapa ketika. Jika ia berasap atau melekat, itu tandanya thermostat seterika anda telah rosak. Jika seterika anda boleh merosakkan Alas Seterika Ajaib, ia juga boleh merosakkan pakaian anda.

Ini pula contoh bahagian kolar kemeja yang belum digosok...

Gosok di bahagian atas sahaja...

Dan presto! Sebelah bawah kolar juga terus kemas dan rapi.
 
Apa yang anda perlu lakukan hanyalah gosok di bahagian sebelah belakang butang...


Dan hasilnya gosokan yang kemas dan rapi, butang juga tidak rosak. Anda boleh melakukan cara yang sama untuk menggosok bahagian batu, manik atau zip.
 
Lihat bagaimana ia berkesan di bahagian badan kemeja pula.


Kemaskan kemeja, gosok seperti biasa...


Dan lihat di sebelah belakang! Tidak perlu gosok berulang kali depan dan belakang.
 
HARGA: RM29.90/PCS
POSTAGE RM6 (EM)/RM9 (WM)

No comments:

Post a Comment